fredag 4 december 2009

Vab, städning och pepparkaksbsak och fika!

Mamma och hennes sambo på fika

Barnens goda pepparkakor!


Lilltjejen kavlar...


...och storasyter likaså!
Idag har jag varit hemma och vabbat, stora tjejen var ju inte riktigt ok igår så jag stannade hamma idag också. Har hunnit med att städa huset inför helgen men också att baka härliga pepparkakor och haft besök av mamma och Ronald som hämtade träningscykeln.
Nu är maken på julbord och tjejerna och jag ska se julkalendern och sedan ha fredagasmys!
Trevlig fredagkväll på er!




2 kommentarer:

  1. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag inte gillar att baka... Älskar pepparkakor och lussekatter och hade säkert ätit upp alla själv... Ser jättefint ut i alla fall, mums!

    Ha en skön helg!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det ser ut! tack för dun gulliga kommentar, vad roligt att du hittat till mig :-) Önskar dig och de dina en riktigt härlig helg!
    ~Josefine

    SvaraRadera