måndag 24 maj 2010

Vad är lycka?


För min äldsta dotter är det idag just detta! Att få bada i badkaret.Eftrelängtat efter 6 veckor med gips kan jag lova. Båda döttrarna sitter just nu i badet efter ett vattenkrig som pågått på gården. Lyca det också, inget mer gips som ska skydas!
Tog bort gipset idag på morgonen, firade sen med glass på stan, ny klocka och solbrillor. Själv passade jag på att välja en ny klocka till morsdagpressent och så köpte jag en kläning till bröllopet jag ska på i sommar. Effektiv vabbning idag kan man säga:-)
Dagen ska avslutas med lite mor och dottermys, vi ska se filmen Adam och Eva och sedan ska vi läsa nya nummret av Bamse innan döttrarna ska ligga i sina sängar.
Idag börjar Gi livet igen, på alvar, igen...
Inga större mängder av kolisar sedan i fredags...


7 kommentarer:

  1. åååh det kallar jag lycka, bort med gips, bad å filmmys!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka just idag är att vara frisk...men jag förstår din dotter :-) Får vi se klänningen? Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att hon fått bort gipset :)

    SvaraRadera
  4. KOmmer ihåg när jag bröt benet o hade gips,.. badade m ena benet inplastat o utanför... så bökigt...

    SvaraRadera
  5. Härligt...underbart att få bort det nu i värmen....bada är ju underbart, Kram på er och hoppas ni har en riktigt mysig kväll :)

    SvaraRadera
  6. Kan tänka mig att det var gott att få bada.

    SvaraRadera