måndag 19 september 2011

Gårdagen och dagen!


Igår tillbringade hela familjen i simhallen. Inte vår egen för Linköpings simhall håller bokstavligt talat på att falla ihop inte mycket att hurra för. Därför begav vi oss ett par mil bort till en ny fin upplaga med en massa roliga saker för barn i alla åldrar, ja vuxna också! Kom dit vid 11 och åkte hem vid 16 så det var en riktig heldag. Så mysigt så.Tjejerna hoppade från trampolinen och gjorde sånt jag aldrig gjort eller någonsin kommer göra! Lilleman fick dock bara doppa fötterna denna gång. Men nästa gång blir det nog till att bada tror jag. Han var varm så håret lockade sig. Lilla sötnosen.

Idag är det måndag igen och denna vecka är mer normal än förra då maken var ledig fram till 14. Nu är jag själv igen och det innebär att jag ska följa tjejerna till skolan varje morgon. Inte alltid det lättaste men konstigt nog hinner vi alltid även om det ibland hänger på sekunden .

I eftermiddag ska jag (förmodligen, om det inte blir ändrat tills en dag då maken också kan vara med ) på ett möte i skolan som både skrämmer mig men samtidigt kanske lättar. Berättar mer efter att jag varit där.


5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med simhallen! Jag och tjejerna ska dit på torsdag då Storan fyller år :) Kanske skulle åka till samma som du åkte till istället för våran, för jag håller med dig om att den inte är den allra fräschaste... Lycka till på skolan, det kommer att bli jättebra <3

    SvaraRadera
  2. kul att bada, vi måste nog fara snart vi med :)

    SvaraRadera
  3. Du påminner mig om att jag har lovat minäldsta simhallen! =) Jag är inte tokförtjust i bad, men grabbarna tok gillar det så jag får ta mig i kragen! =) Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Åhh vad mysigt!
    Ser ut som att ni hade en härlig dag.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh! Sicken sööööötnos han är gossen vad mycket hår!

    SvaraRadera