måndag 12 september 2011

Idag har jag varit på banken. Har öppnat nya konton här där jag bor och en gång för alla övergivit min hembank. Det är långt "hem" där av anledningen. Har dock alltid hållit mig kvar men nu är det slut med det. Fixade lite med mitt pensionsspar också. Känns skönt, nu har man någon att skylla på när det går dåligt. Stackars bankman!

Maken jobbar efteridagmiddag/kväll hela veckan dessutom har barnen studiedag idag och imorgon så skönt. Sovmorgon och ingen stress. Hela veckan! Underbart. Förut var studiedagar ett problem nu älskar jag dem!!!

Har dock inte blivet något av min promenad idag och tyvärr blir det kanske inget denna vecka. Men man prioriterar att vara med familjen när man kan eller hur?


3 kommentarer:

  1. Klart man gör!
    Promenaden kan du alltid ta senare.
    Mysigt med lite studiedagar..
    Det hade mina i fredags.

    Kram
    K

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! Det är verkligen jätte skönt när man varit på banken och ordnat och donat! =) Konstigt det där egentligen...

    SvaraRadera