tisdag 21 februari 2012

Tänkte bara meddela att det är mycket nu. Har hänt en del som kräver sitt. Så jag har inte tid mer er just nu men lovar att återkomma på tordag och då ska jag delge er vad som händer.Håll er till tåls fina ni. Kan meddela att det inte är någon som är sjuk (förutom lilleman ) eller någon som skadat sig. Detta är ett problem av helt annan kaliber. Vad det gäller lille så var vi på vårdcentralen idag och han fick inhalera. Har massor av slem i lungorna och till råga på allt dubbelsidig öroninflamation!!! Min tappra fina lilla kille. Läkaren berömde honom så. Toppsade i halsen .Inte ett pip. Tittade i öronen, inte ett pip inhaleringX2 inte ett pip. Blodprov inte ett pip (men dock välte han ut hela lådan med bommulstussar och lpåster på hela bänken och golvet.. " En av de tappraste duktigaste små jag träffat, så sjuk och ändå så glad, har han verkligen inte gråtit och skrikit om nätterna , öronen måste göra jätte ont?" Nej, min kille gråter och skriker aldrig. HAn har bara varit lite extra mammig. Fina lilla Oliver. Älskar dig så! Nu blir det tillbaka för inhalation morgon och ev tors-fre samt antibiotica 10 dagar.

Som sagt håll ut jag är tillbaka på torsdag eller senast fredag och då vänner blir det spännande kittlande läsning.

3 kommentarer: