tisdag 27 mars 2012

Bak och lycka!


Så  ja!
Bullarna bakade inför helgens kalas.
Lillasyster fyller 8 år. Inte klokt. Min lilla tjej är så stor nu.
Idag fyller min älskade pappa år också.
Ett kort har landat i hans låda och jag har ringt och grattat honom. Synd att man inte kan överaska med en fika men tyvärr är det för långt. Men kanske kanske han kommer på lördag och gratulerar lillasyster och då får vi passa på att fira honom också. 
Just nu är familjen i väg och spanar in cyklar. För nu är det lillasysters tur att få en helt ny, hon har hittills bara ärvt efter syrran men nu är det slut med det. En sprillans ny fin ska det bli denna gång.
Lyckan är total kan jag säga.

2 kommentarer:

  1. usch vad suktad jag blev, ny bakade bullar är nog det godaste som finns. Tur att jag inte kan baka tänk vad tjock jag skulle va då ;)

    SvaraRadera
  2. Många som fyller år! min Alfons fylle 7 den 9e:)
    Fast jag kommer nog inte baka några bullar, haha!
    Kram!

    SvaraRadera