tisdag 5 juni 2012

Idag kom beskedet som vi väntat på...

...och det var inte alls som vi tänkt oss. Ett brev eller ett samtal som sa att allt var bra. Utan ett samtal om ett möte på sjukhuset...jag som trott att allt var bra...ett möte med läkaren öga mot öga det kan väl bara vara dåligt???? Marken gungar under mina fötter och hur fan ska jag överleva dessa timmar tills slutgiltigt besked.? Hinner måla upp det allra värsta....Svårt att vara positiv nu och tro att det kommer att bli bra. Har funderat och vändit ch vridit på saken i en månads tid.... Fan för sjukvården och hur de behandlar folk och spelar på deras känslor. Är så arg och ledsen på allt....Orkar snart inte mer....

2 kommentarer:

  1. Nämen fy vad jobbigt. Har ingen aning om vad det handlar om, men förstår att det är jobbigt. När är mötet? Skickar styrka! KRam

    SvaraRadera
  2. Jag lider med er vännen <3 Jag finns här, även om jag kanske inte kan göra mer än att lyssna och vara bollplank...

    SvaraRadera