fredag 14 februari 2014

Febrigt

Så var det fredagskväll igen. Veckan har återigen passerat i 180 och nu är det snart helg!
Liten har varit sjuk hela veckan. Springer runt här hemma och dansar just nu. Svårt att tro att han faktiskt har över 39 graders feber. Hur orkar det lilla livet? Influensan slog till ordentligt. Ingen mer drabbad som tur är. I veckan var snälla svärmor här två dagar och maken var ledig en dag och så vabbade jag idag. Gick ju bra med andra ord. Idag har jag hunnit med att se på tre filmer. Fattar ni TRE. Skrållan, och två Lotta filmer så klart - mysiga vab. Liten somnade på mig mitt i en film. Hann faktiskt med att läsa ett par sidor i en bok om teambildning. Alltid något. Hoppas att febern lämnar sonen nu snart för fyra och en halv dag kan väl vara nog? Blir väl en lugn helg här, maken jobbar så jag blir själv med de tre små barnen.
Trevlig fredagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar