fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag!

Skönt att arbetsveckan är slut och dessutom slutade jag tidigt idag, härligt!
Efter jobbet hämtade jag tjejerna som båda hade bjudit med varsin kompis hem så här har varit fullt hus. Äldsta dotterns kompis är kvar, hon skall sova över så det blir pyjamasparty och fredagsmys. Maken skall i väg i kväll för att jaga i morgon så det blir en riktig tjej kväll!
Idag har jag syndat lite jag åt liba bröd till mellis, första brödet under hela månaden, nu käns det jätte dumt, jag som skött mig så bra annars!
Hur går det för er med vikten? och träningen?
Trevlig fredags kväll på er!

2 kommentarer:

  1. Ja jag bor i Linköping. I bland är världen otroligt liten.
    har inte hunnit läsa så mycket hos dig än men ska kolla rut lite.
    lägger till dig på blogglovin så att jag kan följa din viktkamp.
    Kul att du hittade mig.
    Ha en toppenbra kväll.
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Lite bröd någon gång ibland skadar väl inte? Och vi har lärt oss att försöka undvika de negativt laddade orden "fuskat" och "syndat". Bättre att göra medvetna val och sedan stå för dem :) Kramar

    SvaraRadera