måndag 26 januari 2009

Det blir lite pump!

Drar i väg och kör ett pass body pamp i alla fall! Kände att jag vill det och att jag behöver det. Bäst att passa på när man kan!
Har precis fixat lunchen till i morgon, köttfärsfyllda paprikor med broccoli buketter och äpplesallad. Luktade ljuvligt i köket, men jag fick nöja mig med nutrilette...
Dags att plocka in efter barnens middag och förbereda dem för sängen, är det fler än jag som lagar mer och godare mat än någonsin och bjuder barnen och maken på?! Jag gör det garanterat, tror jag serverar dem allt gott som jag själv suktar efter...

Trevlig kväll!!!

4 kommentarer:

  1. Hittade hit genom Viktdrottningen Anna.

    Vad duktig du är, bra kämpat!

    Jag har också börjat min viktresa mot Beach 2009 och den här gången ska jag lyckas!

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska kämpa ihop!!! Tvåbarnsmorsorna ger sig i kast med målet "beach 2009"!

    Länkar till dig från mig, ok?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lagar ingen mat alls då jag bor själv. Är glad för att slippa det, fattar inte hur det skulle gå till :) Är urkass i köket och skulle inte klara utan att provsmaka.

    SvaraRadera
  4. Frida och Pricken: Välkommen hit! Nu kör vi tillsammans. Kul att du med är från Linköping.

    Anna Drott:Helt ok att länka! I sommar ska vi vara smala och snygga!

    Lena: Tycker faktiskt att det är kul att laga mat nu när man har en massa nya spännande GI recept att prova, hade kört fast lite förut i samma gamla hjulspår,samma matsedel som rullade varje vecka...

    SvaraRadera