torsdag 22 november 2012

Maler som bara den!


Så sant.
Tror faktiskt att jag håller på att bli galen. Tankarna mal och mal all min vakna tid.
Detta med att byta jobb är inte lätt. Man velar hit och man velar dit. Vet snart inte vilket ben jag ska stå på. Osäker som attan. Men jag måste kanske bara bestämma mig för vad jag verkligen vill. Har aldrig tidigare upplevt nåt liknande. Fasen vad svårt det är och ju mer man tänker ju osäkrare blir man på vad man egentligen vill.
Sedan är det detta med magkänslan och "klaffningen" med andra som gör det extra svårt. Men det kanske ger sig på naturlig väg om man har tur...
Jag är i alla fall inte mitt vanliga jag bara så ni vet jag, är nu mera velMaja !
Fick i alla fall ett stärkande samtal i dag till jobbet från min gamla fina chef oj vad jag saknar henne och mina fina gamla arbetskamrater.
Vet i alla fall hur viktigt det är att ha sin plats och det vanliga runt omkring sig. Så nu kära barn kommer jag inte at föreslå en flytt nån stan utan för skolområdet där vi bor för ni ska inte behöva uppleva denna känsla ni ska vara där ni är och känner er hemma. Alltid något.

1 kommentar:

  1. Skönt att läsa att ni inte ska flytta från stan iallafall, resten är ju inte så rolig läsning... :( Kram <3

    SvaraRadera