torsdag 9 januari 2014

Borde sova...

...men uppdaterar lite istället. Klockan har passerat 23 och klockan ringer strax efter kl 5....

Snön har kommit till Linköping i kväll och jag kan ärligt säga att jag mer än gärna varit utan. Var det ingen snö vid jul så behöver vi ingen nu hellre. Men om den nu måste komma för att stanna så hoppas jag det bara är för några veckor.  Snälla kung Bore hör på mig. Dra vidare snart igen. Bosätt dig inte här fram till april!

Tidigare ikväll öste regnet ner men jag trotsade det hela och gav mig ut. Såg ut som en dränkt hund men det var det värt. Var så trött innan jag gick och utan promenad och frisk luft hade jag nog somnat vid åtta. Nu orkade jag båda mästerkocken och djurinspektörerna och "resletande"

Kännner att jag är på rätt spår nu. Står emot sockersuget och hoppas på att det lägger sig snart.  Men det tar väl nån vecka till så bara att hålla i. Bakade Oppsis ikväll. Bra att ta till när övriga äter bröd. Tänkte testa kesoplättar i helgen. Ser gott ut måste bara införskaffa fiberhusk. Ni hör sundheten i mig som talar!




God natt från denna dränkta hund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar