tisdag 7 januari 2014

The real life is here!

Dagen har gått fram i hundraåttio. Har varit snurrigt värre. Kan väl säga att jag haft julov. Märktes idag att jag verkligen kopplat bort allt som handlade om jobb. Kom inte ihåg ett dugg vad jag skulle göra eller vara och lägg då till att jag skulle ta emot en ny kollega som skulle sättas in i arbetet. Stackare undrar om hon kommer tillbaka imorgon?

Jobbade bara ett par timmar i barngrupp sedan träffade jag mina arbetslagsledarkollegor och chefer i ledningsgruppen. Helt borta där också, planerade upp studiedagen på måndag och har säkert missat hälften. Sedan gick jag tillbaka och stängde.Denna vecka kommer fortsättningsvis bara ägnas åt att landa och att informera nya tjejen på ett bättre sätt. Lovar.

Väl hemma möttes jag av min mamma och hennes sambo de kom för att träffa min bror som kom på besök från Göteborg, Han brukar dimpa in denna tid varje år då han alltid går på en konfereras här i stan.De hade varit snälla och hämtat ut lilleman lite tidigare denna första dag.

Ikväll gäller det att lyckas somna lite tidigare för nu väntar tre öppningar på rad. Ska vara på jobbet 6:15. Hua!

1 kommentar: