lördag 7 mars 2009


Idag har vi ätit en god lax med getost och matvete med grönsaksfräs till detta serverades även en vitlökssås! Sakade verkligen jätte gott! Nu har maken lämnat hemmet för att spela discobowling och festa med grabbarna i Norrköping. Tjejerna och jag ska väl sätta oss och ha det lite mysigt tillsammans sedan, mitt lördagsgodis i kväll blir lite goda blandade nötter!

Vad unnar ni er själva på lördagskvällen?

Ge mig gärna några bra tips!!Visst måste vi ha en kväll då vi också får tugga på något gott medan de anda äter chips, jordnötter, ostbågar, popcorn eller vad det nu kan vara de sätter i sig!

Idag blev det ingen morgonpromenad saknade den , men vi sov länge och åt en trevlig lördagsfrukost tillsammans och sedan kom min mamma och hennes sambo förbi på förmiddagsfika. Maken köpte smarriga Wienerbröd och jag åt en härligt god apelsin!

Trevlig kväll på er!










1 kommentar:

  1. Hej! Ja jag har ju hittat en bananbar som slår allt! Den är jättegod! Jag har bara sett den på Studio Fitness inne i stan. De har flera andra bars som smakar mer som godis än något annat jag smakat - som är nyttigt alltså! :) Jag brukar klippa barsen i små bitar och tugga i mig som godis!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera