torsdag 5 mars 2009

snart slut på arbetsveckan

skönt att det är torsdag igen, i morgon jobbar jag på kontoret och de dagarna går otroligt fort så snart är det fredag kväll!

Denna vecka har jag varit som besatt av valnötter så kanske blir det inget minus, nötter är nyttiga i små mängder jag vet, men här har det ätits i STORA mängder kan jag lova! Hur mycket kan man öka i vikt av för mycket nötter... Å andra sidan har det ju varit mycket soppa denna vecka så jag har förmodligen behöt mer än så!

I kväll blir det bodytoning och sedan kommer fredag och lördagsvilan.

I helgen blir det ganska lugnt skulle jag tro maken ska bort lördag em, ut och äta med polare och fest på kvällen kommer inte hem förrän söndag fm då han ska till Norrköpig. Jag och barnen får väl hitta på något kul tillsammans!

Nu ska jag surfa runt och läsa lite hos er, förlåt för att jag är så otroligt dålig på att lämna kommentarer till era inlägg
;-)


2 kommentarer:

  1. Valnötter är grymt gott. Förr kunde jag köpa hem flera hekto nötter å sätta i mig allt i bilen på vägen hem från Maxi...å sen mådde jag illa ett tag :)

    Jag vet att det kan vara svårt att hinna med att kommentera överallt...det är lugnt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med en lugn helg! Det skall jag också ha. Laga lite mat och stoppa in i frysen, det har jag verkligen längtat efter!! Ha det så gott på kontoret idag! Kram

    SvaraRadera