måndag 30 mars 2009

Ny vecka och nya tag!

Så var det en ny vecka igen, kan inte riktigt fstta vart tiden tar vägen! Men framför allt vart är våren?
Nu är det bara en dag kvar av Mars och ingen vår i sikte har hört otaliga gånger att våren och värmen är på ingång men jag börjar ge upp...Försöker intala mig själv att et kanske är bra att det inte blivet varmt ännu, kanske är bättre att det går sakta med säkert så kanske det kan bli lite mer än en fin vår detta år, senaste åren har vi ju nästan hoppat över våren för att hoppa till sommaren ganska direkt och sedan har det ju n
inte blivet så långvarigt direkt!


Går dagen var jätte lyckad, lill prinsessan hade 8 kompisar på kalas och allt gick jätte bra och alla hade så kul! Idag är riktiga födelsedagen och vi har firat med lite glass i dag också (inte jag alltså)
I kväll ska jag köra ett pass body pump. vägningen i söndags visade plus trots en bra vecka, 65,7 komer visst aldrig ner till 65,0 hur svårt kan det va? varför är alltid de sista grammen så svåra att bli av med? Hur har det gått för er, bra resultat?



1 kommentar:

  1. Nej, inte bra resultat. Kommer nog inte att våga väga mig på torsdag. Har inte bestämt mig än. De sista hektona sitter fast med "super glue" och lär bli svåra att få bort... Önskar jag vore där :)

    Kram

    SvaraRadera