onsdag 12 augusti 2009

Dagen som gått!

Onsdag av klarad, delvis. Jobbade till 16.30 men ska tillbaks på föreläsning i kväll 18.30.-21 känns ju så där måste jag säga, första veckan och sedan ska man öppna i morgon vilket innébär att klockan kommer att ringa 4.30... Har faktiskt kännt mig väldigt pigg de här dagarna, positiv och glad känner att det är roligt att vara pg igen! Får väl se hur länge känslan sitter kvar!?

Hade tänkt cykla i kväll till föreläsningen men nu vet jag inte, tveksamt måste jag säga himlen öpnar sig emellanåt och värstaskyfallen kommer. Men jag kanske ska chansa kan ju ha tur och klara mig.

Idag är barnen trötta här hemma sitter och äter glass o ser på film här brevid mig. Mina fina barn, älskar dem så! vad gjorde man med allt tid man hade innna man hade dem? Det kan man verkligen fråga sig...

1 kommentar:

  1. Vi har också riovstartat på jobebt och det börjar kännas nu...
    Och, Ja - vad gjorde man innan barnen?
    På något vis känns det som de alltid funnits, fast det har de ju inte...

    Tack för titten inne hos mig!

    SvaraRadera