onsdag 26 augusti 2009

Positivitet!

Som sagt idag är en ny dag!!!

Som tur är känns allt mycket bättre idag igen, och tur är väl det. I kväll var jag och tog hand om mig själv. Jag var på vattengympa och passade då på att bubbla och basta. verkligen lyxigt att få rå om sig själv i simhallen, riktigt mamma lyx!!! Veckan har hittills rullat på bra, inte en smörgås hittills! Hoppas på ett synbart resultat på vågen på söndag. Har fått till motionen varje dag, i morgon väntar ett styrkepass och på fredag en promenad!

Sov gott!

3 kommentarer:

  1. Fina fisken du! Tänk att få vara själv i simhallen! Det kommer nog inte ske de närmsta åren. I så fall i smyyyyg för barnen :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, jag håller tummarna på söndag.

    SvaraRadera
  3. Vad bra, jag tror det kommer bli fint resultat på söndag!
    (vad du är modig som väger dig på söndag förresten!)

    SvaraRadera