tisdag 18 augusti 2009

En dag kvar...

...att jobba denna vecka sedan ska jag vara hemma och mysa med lilltjejen! Ska bli härligt! Känns ju lite konstigt att känna så redan då man bara jobbat en och en halv vecka men ändå:-)

Har hört att det ska bli riktigt fint vädre i morgon eller på torsdag jag som trodde det var dags för höst nu men inte tackar man nej till en härlig sensommar!!!

Annars inget nytt under solen här!

Dagens status: lill tjejen har mer koppor men ändå inte så mycket, med kläder på syns bara två i ansiktet men tittar man under tröjan finns ganska många på magen och ryggen...
Stora tjejen har varit lite hängig under eftermi blir dagen/kvällen. sagt att hon fryser och jag tyckte att hon var lite varm, kanske får jag två barn hemma på torsdag...Ja vi får väl se!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Va kul att du har hittat in till mig och jag till dig!

    Det går faktiskt den här gången! Jag har ingen matplan eller så förutom undvika all skrpmat och skräpgodis och det går faktiskt riktigt bra! Men du är ju fantastiskt snygg redan, behöver du gå ner mer? Eller det kanske inte är så långt kvar?

    Jag saknar er så det gör ont ibland, du anar inte hur trött jag är pga jobbet och all press man känner över att det ska fungera vilket det absolut INTE gör nu... Men man får inte ge upp!

    Jag kanske ska köpa Therese bil! Utan körkort haha men det håller jag ju på att ska ta med, funderar på vart lämpet har tagit vägen bara... Sen kanske jag kommer och tutar på er!

    Puss på dig! Lycka till med träningen och jobbet och snälla hälsa alla så mkt, speciellt Lena och Inga-Karin! Kram!

    SvaraRadera
  2. Mys med barnen är såååå gött för själen!

    Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Gott med bara en dag kvar att jobba, men det är väl ingen semester att vara hemma med sjuka barn? Fast mysa kan ni ju göra i alla fall. Kommer ihåg när jag hade vattenkoppor, över 100 koppor i bara ansiktet och sedan motsvarande på resten av kroppen. Fasen vad det kliade!! Brorsan hade 4 på hela kroppen... Ha en skön dag! Kram

    SvaraRadera