måndag 5 oktober 2009

Att ta hand om sig själv!

Lyx för en småbarnsmamma! (Eller kan man kalla sig det när man har en 5 och en 6åring?)

Idag har jag i alla fall njutit av en härlig lånprommenad (1,5timma) och sedan lite mystid med stora dottern innan jag tog ett skönt bad, Nu ska vi stora tjejen och jag slappa i soffan och titta på Lassemaja tillsammnans innan hon ska sova!

Man måste ta hand om sig själv ibland eller hur? Jag bllir så inspirerad av alla er saom faktiskt gör det regelbundet. Jag är DÅLIG på det lever med någon sort stress innom mig som medför att jag aldrig bara kan "va" om jag gör ingenting så kommer det dåliga samvetet av förlorad tid över mig och jag streesar vidare till nästa sak på att göra listan. Inte alls bra jag vet...Därför är jag faktiskt stolt över mig själv idag jag har:

Tagit hand om mig om mig själv!!!

3 kommentarer:

  1. Det är verkligen som du säger, den där inre stressen är trist. Den finns där hela tiden och gör att man är sjukt dålig på att ta hand om sig. Fram för mera sånt. Bra jobbat!!!!
    Kram och pepp

    SvaraRadera