fredag 2 oktober 2009

Härligt, fredagsmys!

Veckans bästa kväll är kommen älskade fredag! Jobbade sent kom hem efter att ha handlat lite, tog en sväng med hunden badade med lilla tjejen medan stora var på kalas. Nu efter att maten är intagen sitter jag här i soffan och bara njuter av dennna härliga kväll. Barnen leker maken läser nåt brev han fått om pensionssparande. Maken och jag ska ev se en bra film tíllsammans snart som grädde på moset.
Har smakat tre bitar av barnens godis som står på bordet och vet ni det känns bra!
Dagens ämne kommer att vara härliga och lytftande kommentarer som man är oförbereddd på men som man minns och lever långt på!
I veckan fick jag en sådan av min chef blev så otroligt glad och kommer att leva på det länge. Det hela handlade om vart hon trodde jag befann mig om 10 år i min karriär det hon trodde och hoppades kring min utvecklig var så otroligt positivt och härligt att höra! Har levt på det hela veckan och kommer att bära med mig det lång tid framöver och framför allt kommer jag att försöka nå dit hon tror att jag kan nå!!!!
Andra härliga kommentarer får jag dagligen av alla härliga barn jag möter i arbetet, om man har en dålig dag och känner sig trist och tråkig så rinnner det av en när man går in genom dörren och möts av alla härliga kommentarer, kramar och leenden! Jag har världens bästa jobb och kommer aldrig att ångra mitt yrkes val jag älskar mitt jobb och mina härliga arbetskamrater och alla "mina barn".

3 kommentarer:

  1. Kul att hon tror på dig, jag älskar också fredagar, trots att min inte var särskillt bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Peter o Caty åker till bloggpumpen fr linköping, ni kanske kan samåka? kolla med dom? =)

    SvaraRadera
  3. Gud så härligt! Önskar också jag fick en sådan upplyftande kommentar idag, för jag känner mig rätt dassig....men det går över.
    Hoppas lördagen var lika mysig som fredagen
    kram

    SvaraRadera