lördag 7 augusti 2010

Bara en dag kvar

sedan är jag hemma igen och ska återvända till verkligheten med allt vad det innebär..
Hade fantastiska dagar på Öland. Solade och badade och åt en massa gott. Avslutade med djurparken igår. Idag har vi slappat hemma hos pappa hela dagen. Ska snart bege oss till e gammal kompis till maken för att fika lite. Imorgon drar vi som sagt hemåt igen. Barnen kommer att stanna kvar här i småland sin sista sommarlovs vecka. Kommer att kännas konstigt att vara hemma en HEL arbetsvecka utan barnen. Vad ska man hitta på efter jobbet? Borde kanske köpa mig ett träningskort och komma igång igen, kan nog behövas kan jag tro...

Har haft min tillåtade vecka denna vecka som passerat. Detta innebär att jag inte haft några som helst restriktioner utan allt har åkt in i munnen. Har ätit alla onyttigheter ni bara kan tänka er! Tyvärr kommer jag att få lide för detta....Men jag känner att man måste få ha två sådana här perioder om året. En vecka under sommaren och en vid jul. Men inte mer! Tyvärr äter jag sjukt mycket då...Går lite över styr kan man säga. Nästa vecka kommer att bli tung och svår. Kommer att vara så hungrig och så sugen hela tiden...

6 kommentarer:

  1. Passa på att njuta utan barnen. Träna eller gå ut och gå.

    SvaraRadera
  2. härligt med semester.. o äta onyttigt måste man få göra ibland med! peppkram!

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli jättebra nästa vecka, vi drar och peppar varandra :) Saknade dej denna vecka!

    Och du...när du inte har barnen kanske du hinner med att skvallra lite??

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. jo, ibland får man unna sig - vardagen är snart ikapp oss :)

    SvaraRadera
  5. Du är medveten om dina 2 veckor, då har du dem under kontroll. Du fixar det de andra 50 veckorna på året!

    kram

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är som bara har två ätarveckor per år, det låter ju imponerande!

    Ta det baras könt i veckan, det är du värd!
    Kram

    SvaraRadera