måndag 9 augusti 2010

Samma Awards från två olika favorit bloggerskor!

Tack Jesse och tack "Frallan"!
Uppmaningen är att skriva 7 saker om sig själv:
1. Jag är sparsam (En riktigt snål smålänning enligt maken)
2. Jag lider av beslutångest (Ska något köpas velar jag, vänder vid kassan åker hem för att sedan åka tillbaka igen, handlar och tänker hela öppetköpstiden om jag inte ska lämna tillbaka varan, kan ha med första saningen om mig att göra...)
3. Jag har problem med att förhålla mig normalt till godis och andra onyttigheter (börjar jag äter jag tills allt är slut finns ingen botten)
4. Kämpar mot föregående sanning genom att ha totalt förbud mot onyttigheter genom att leva med GI-regler.
5. Jag älskar solen och värmen (Ni kommer hitta mig i ett varmtland på åldernshöst)
6. Det bästa med hösten är alla vackra färger och att få krypa upp under filten i soffan och tända en massa ljus.
7. Varje natt delar jag säng med min bebis Tindra utan henne kan jag inte sova...
Ja, Tindra är min hund
Nästa utmaning är att skicka detta vidare till 7 andra bloggare svårt att välja men denna gång går awarden till följande:

5 kommentarer:

  1. tack fina du! :) ska ta tag i den sen :)

    SvaraRadera
  2. Jepp, jösses vad tiden går. Tack för awarden :-) Stolt jag blir! Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Tusen tack, utmaningen antagen och utförd
    kram

    SvaraRadera