måndag 24 oktober 2011

Fina fina dotter hjälper Dora hjälpa!

Min lilla flicka kom med en teckning i dag och sa "Mamma vi ska skicka in den här och hjälp barnen som inte har det bra" Jag frågade vad hon menade. Hon sa att hon sett på tv att man skulle göra det. På Nickelodion. "Jag säger till dig sen mamma, när de säger det igen" Senare ropade hon igen och titta här vilken fin insats de gör om man skickar in en teckning. 10:-/för varje teckning till Afrikas Horn. Självklart att min empatiska lilla dotter ville bidra med det. Imorgon skickar vi in våra två teckningar!

4 kommentarer:

  1. Men fint hjärta dottern har ;) sånt gillar jag
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. vad fin tanke av henne! Man blir rörd när barnen vill göra bra. :) Förstår att du är stolt mamma till din dotter :) Kram

    Svar på ditt inlägg: Det tror jag abolut! det är nog som du säger, man behöver breaka :)

    SvaraRadera
  3. Stort hjärta! Underbart :)
    Kram

    SvaraRadera