onsdag 5 oktober 2011

Underbara höst!

Visst är det otroligt vackert ute just nu. När solen skiner och träden visar upp sig med löv i alla fantastiska färger så är det alldeles ljuvligt! Älskar verkligen hösten just då. Men dagar då det är grått och regnigt kan inte ens alla färger hjälpa upp stämningen. Allt har alltid två sidor.

Hade en trevlig dag i går på öppna förskolan, kommer definitivt att fortsätta att åka dit på tisdagarna. Efteråt skyndade jag hem, hämtade barn och sedan bakade vi bullar. Lagom till mannen kom hem så luktade det nybakade kanelbullar i hela huset. Jag var dock duktig och stå emot. Döttrarna hade dock inte samma karaktär och slukade 5 varma bullar var med motiveringen "Det är bara gott när de är nybakade" och de har ju faktiskt rätt!

Idag har jag ägnat mig åt att fotografera mina finaste ute bland löven. Måste ju dokumentera lillemans första höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar