fredag 14 oktober 2011

Tre månader!

Kan knappt förstå det men idag blir min lilla gosegosse tre månader!
Ska firas med en spruta i varje ben, stakars liten. Hur ska mamma förklara det? Vill inte se min lilla prins få ont. kommer bli första gången han gråter av smärta. Om han gråter. grät inte en tår när de tog pku-provet och satte en nål i handen, men då var han så liten så liten.
Dottern ska också visas upp, hon har en massa kliande utslag på bål och rygg och har haft dem en vecka. Kanske någon kan säga vad det är.
Nu ska jag dricka te äta några skorpor och kolla in detta glada gäng, kommer ni ihåg dem? Så fantastiskt bra serie som jag nu ser om!


1 kommentar:

  1. Jag älskar Seventh Heaven!!
    Har sett alla säsonger ;-)

    Hoppas att sprutor och besiktning gick bra.
    Ha en skön kväll!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera