onsdag 1 april 2009

vissa dagar borde man inte gått ur sängen...

... och idag har jag haft en sån dag, en fruktansvärd dag på jobbet, allt var så tung rott från början och mer och saker gick mig emot, varför blir vissa dagar så här? Man önskar bara att dagen ska ta slut så man kan börja om på nytt i morgon igen!
Idag har jag träningsuppehåll efter att ha tränat sön-tis. Idag stod bullbak på planeringen, töserna lovade att "mamma du bakar de godaste och bästa bullarna" så jag hoppas att även gästerna på kalaset på lördag ska tycka som dem!
Skönt att bara ha en eftermiddag och en kväll hemma ska kasta mig i soffan och bara njuta av en kopp e och Greys sedan! I morgon blir en hektisk dag, med mycket på planeringen så nu ska jag bara njuta av en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Jag har också mycket på jobbet nu, hade en liten "melt down" på jobbet i förrgår. Var så frustrerad och arg på program som bara kraschade och jag förlorade allt jag gjort, att jag bara satt och tjöt... Inte särskilt smart att göra på jobbet, men så blev det. Fick deadlinen flyttad en vecka, så nu kan jag slappna av lite. Vi skall trycka en stor katalog på 300-400 sidor, och det är inte lätt när allt går emot en... Hoppas du får en skön fredag! Kram

    SvaraRadera