lördag 3 april 2010

Vacker mysig påsk och go LHC!!!











Har verkligen njutit av dagarna tillsammans med min älskade familj. Vilken känsla det är att älska några så otroligt mycket. Vad gjorde man innan man hade familj? Svårt att förstå. Att älska tre personer så otroligt oändligt, man kan nog bara förstå känslan när man befinner sig i den. Inget man kan föreställa sig innna man får barn, man förstår att man kommer älska barnet men man kan banne mig inte förstå länslorna som kommer att komma. Jag älskar verkligen att vara med min familj det är det bästa som finns. Stannar helre hemma med dem och gör en massa mysiga saker än åker bort. Vi har haft så fantastiska dagar och det bästa är att vi har en hel dag kvar tillsammans innan maken ska jobba. Barnen och jag har ju även måndagen kvar.


Idag har barnen tvättat familjens cyklar inför cykelutflykten som gjordes på fm. Sedan avnjöts påskmaten innan vi tog en sväng till affären och införskaffade nya inlaines. Solen har lyst hela dagen och det har bara varit fantastiskt.
Nu måste vi heja vårt älskade LHC till vinst 2-2 just nu...Kampen kan börja 5 min kvar!




2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder på ungarna och gubben! Visst är det härligt att se ungarna vara ute och leka, det är verkligen vår då! Ser i alla fall ut att ha varit en underbar dag! Kram å glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Sså fina bilder du visar på er fina dag. Kram

    SvaraRadera