torsdag 22 juli 2010

Idag regnar det...

...och barnen och jag har passat på att besöka blåbärsskogen! Två små hinnkar är nu fyllda, så nu står blåbärsmuffins på schemat. Resterande bär ska våra brasilianska släktingar få mumsa i sig till frukost imorgon. Maken och svärmor när nu på väg till arlalnda för att hämta hit fem spännda brassar! Ska bli trevligt med lite besök det är dessutom deras första besäk i Svedala så nu ska vi ge dem allt. Nu tittar visst solen fram igen, vilken underbar sommar vi har! Bäst att baka nu så man kan besöka solstolen om solen stannar!

Önskar jag kunde ge er lite bilder men det blir bildtomt här i sommar, svärfarsdator har tyvärr ett gammalt modem att koppla upp till så det är otroligt segt att sitta vid datorn... Därför kan jag tyvärr inte besöka era bloggarmen jag läser i fatt när jag kommer hem igen!

Ljut av livet för det gör jag!

2 kommentarer:

  1. Vilken lyxfrukost de kommer att få.

    SvaraRadera
  2. åh vad jag är lite avundsjuk på er där nere, vi har en kass sommar än så länge :(
    Ha det så trevlgit!

    SvaraRadera