onsdag 14 juli 2010

Liten semester uppdatering!

Just nu sitter jag i underbara Göteborg och bloggar från min brors dator. Har tillbringat två härliga dagar här och nu är vi på väg hemmåt igen, ska bara gå en stund på stan innan resan hem ska påbörjas! Var på Liseberg igår efter mycket velande. Det regnade och åskade enormt här på morgonen men vi bestämmde oss tillsist för att ge parken en regning chans. Var en bra ide kan jag säga! Det var varmt men inte soligt och det var inte så mycket folk. En och annan regnskur men det märktes knappt då man ändå var ständlígt blöt efter alla åk i flumride och kållerado! Barnen var överlyckliga över dagen. Inga köeer att tala om. Maken och jag testsde Balder, kanonen och uppskjutet sedan åkte vi med barnen resten av dagen. Hade det fantastiskt kul!!!! Vi kom dit 11 och gick hem 22 när parken stängde. Vi hade sällskap av Makens systersfamilj nästan hela dagen. Kusinerna älskade att få åka alla roliga attraktioner tillsammans!

Vad har vi gjort annars då? Helgen tillbringades vid sjön vid stugan, underbart skönt, soligt väder! Måndagen tillbringades vidmakens systers familjs hus i Örebro. Många härliga dopp i deras stora underbara pool!

Denna vecka kommer fortsätta med att vi nu återvänder till stugan och sjön!

Njut av sommaren!!!

På återseende!!!

3 kommentarer:

  1. Älkommen till min fina stad. Ha en fortsatt bra semester. Kram

    SvaraRadera
  2. Synd att ni inte stannade längre, då hade vi kunnat ses för en fika...

    Kram å njut av semestern!

    SvaraRadera
  3. ååå det låter helt underbart!

    SvaraRadera