fredag 2 juli 2010

Äntligen!

En liten uppdatering innan jag drar iväg till sommmarstugan.

Maken fyllde 36 igår och det firades med mängder av jordgubbar och grädde och två filmer! Konstig känsla att få se en film utan avbrott, brukar allltid få stänga av hundra gånger för att hjälpa barnen. Men nu är ju barnen hos farmor och farfar. Fatta två filmer och alla jordgubbarna själva!

Idag passade vi på att gå ut och äta tillsammans tror inte vi gjort det enda gång sedan vi blev föräldrar för 7½år sedan! Åt så jag knappt munde gå till bilen efteråt. Min stackars mage. Kommer förmodligen att visa sig på vågen också men vad göa man inte när man äntligen får fira att man har semester!!!

Imorgon lämnar jag datorn för att tillbringa helgen i en solstol vid stugan, på återseende!!!

3 kommentarer:

  1. Njut av helgen och så syns vi i början av veckan hoppas jag.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha en trevlig helg i solen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. ha en uuunderbaar semester!!! kram

    SvaraRadera