söndag 2 januari 2011

Andra dagen på ny året!

Sista dagen man är ledig sedan väntar 3 dagars jobb innan de sista 4 lediga dagarna kommer. Känns så där hade gärna varit ledig hela den kommande veckan också, men det kommer ett sportlov, ett påsklov och en massa annat härligt undre våren så spara bör man...

Barnen vill verkligen inte gå till fritids två dagar näst kommande vecka, det är så fasligt synd om dem men jag själv tror att det bara blir bra att komma igång igen, de börjar liksom jag bli "försoffade"!

Idag har i alla fall lillasyster kommit iväg till en kompis och jag och storasyster ska bege oss ut i pulkabacken en stund för att få lite luft och motion!!!

3 kommentarer:

  1. På tal om försoffade barn. Min son sov när jag kom hem från gymmet - halv ett!? Galet...:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. här är vi oxå försoffade kan jag lova!:)

    SvaraRadera