lördag 29 januari 2011

Dagens blev inte som jag tänkt, eller jo kanske!


Mina flickor mår inte bra. Som jag anade så är båda genomförkylda och dagen har tillbringats under täcket ingen utflyckt till stan men dock sockerkaksbak. Det enda de ville äta var grönsaksoppa så nu puttrar den på spisen. Blev en lugn dag som jag befarade. Tur att maken är ledig på måndag för detta lutar åt vab. Jag kan inte vara hemma på måndag då jag ska sitta med på anställningsintervjuer. Tur att maken jobbar denna helg då så han har en ledig dag då. En av de få "fördelarna" med hans jobb :-)

Efter soppan ska vi titta på "Dårfinkar och dönickar" tjejerna fick den serien i julklapp. Blir lite nostalgi för mamman som satt klistrad framför sen serien någon gång under 80-talet!

Baye baye på en stund!

1 kommentar: