lördag 22 januari 2011

Hör nu på go´vänner så ska jag för er berätta...

Jag lovade ju att detta år skulle innehålla en massa spännade saker eller hur? Jag lovade att leva ett sunt liv utan att banta. Jag lovade att det skulle bli ett bra år. Jag är inte längre en Gi-mamma och här har ni anledningen till mina löften! Något underbart litet men ändå så stort! Liten beräknas komma till oss i slutet av Juli! Vad vi längtar kan jag lova!!!
Bara jag som sett liten live ännu men på onsdag är det även dags för den blivande pappa att se liten. Behöver jag säga att jag har två lyckliga blivand storasystrar här hemma? Detta var deras allra bästa julklapp!
Gi-mammans vardag....Kanske dags för namnbyte!?

16 kommentarer:

  1. men !! GRAAATTTIS! Guu vad kuul Sandra!!

    Kanske borde byta namn helt på bloggen? Inläggen ligger kvar..

    trebarnsmamman?
    mammatilltre?
    femifamiljen?

    Åh vad glad jag blev nu, vad myysigt!! Min lillasyster väntar sitt andra barn, BF 15 Juli =)) MYYSIGT!

    SvaraRadera
  2. Jesse; Jag gillar verkligen dina förslag!!!

    SvaraRadera
  3. Meeeeeeeeeeeeeeen vad roligt! :D :D Jag är superduperglad för er skull, hade inte väntat mig detta (även fast jag inte känner dig "på riktigt") men jätteroligt överrasking och STORT GRATTIS!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Haha, det var ju det jag misstänkte, när du kommenterade min teori ;))
    Jätteroligt och jättegrattis till er alla fyra ;))
    Vad härligt, mysigt, spännande ;)))
    Kramiz och ha en fin kväll ;)))

    SvaraRadera
  5. Åååååh så underbart roligt! Grattis! :)

    SvaraRadera
  6. Vad underbart!
    Stort grattis till er :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Japp nu har du fått mig att tappa hakan. Och en pussel bit föll plats.
    Eftersom chefen hade sakt att tre stycken skulle vara mammalediga och Helena kunde inte få i hoppet.
    Dom gissade på mig. Och frågade om det var jag.

    Bara att gratulera dig. :)

    Och som trodde ni var klara. Men det gå ju att ändra sig.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis Sandra! Va glad jag blir! Skönt för dig sen att få vara lite mammaledig och ta hand om den minst*, dina andra är ju så stora och självgående så det blir nog jättemysigt!

    SvaraRadera
  9. WOW! Va häftigt! GRATTIS vännen, va underbart!

    KRAM

    SvaraRadera
  10. GRATTIS!!!!! Gud vad kul och jag förstår att tjejerna är eld och lågor!!! Du kommer knappt att få hålla bebisen själv ;). Stort grattis till er alla! Kram!

    SvaraRadera
  11. WIIIIII VAD KUL!!!!! GRATTIS!!! Då får vi ju samma år, kanske vi ska ha lite mamma träffar framåt hösten ;)

    Kram Kram Heleena

    SvaraRadera
  12. ÅÅÅÅÅÅÅH SÅ UNDERBART! Grattis grattis grattis!!!

    SvaraRadera
  13. Åh gud så underbart! Massa massa grattis till dig gumman! Ljuvligt!
    Kramar

    SvaraRadera