tisdag 22 november 2011

Jag lider av


bloggtorka om någon undrar!


Men under tiden får jag saker gjorda. Har fuskat lite idag och brutit mot min egen princip att inte adventspynta för tidigt.
Nu är gardiner, stakar och stjärnor på plats. Lilleman gjorde stora ögon ska ni veta :-)
Äldsta dottern är sjuk och lilla har haft hörselkontroll där man konstaterade att hon inte hör minsta lila på höger öra :-(
Inte så farligt som det låter. Det hela beror på en öroninflamation och en vaxprop som har besvärat sedan semestern. Nu blir det en spolning. Bara att ringa vc i morgon för nu måste den bort. Man måste lyda skolsköterskan :-)
Aj, där slog torkan till igen :-)

2 kommentarer:

  1. kryss i taket ;-)
    Mys med pynt.. jag längtar så till söndag och första advent.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag önskar att jag också var färdigpyntad! Får väl ta tag i det efter min lååånga fredag imorgon! Ha en mysig helg vännen!

    SvaraRadera