onsdag 30 november 2011

Redo för en slapp onsdag

Pustar ut. Äntligen. Från och med idag finns inget att planerat och inga mer måsten innan jul. Ska bara handla lite julklappar till mina underbara barn och det ska jag väl hinna med när jag är föräldraledig och allt. Får väl se till att planera in det bara. Imorgon kanske det kan bli en sväng till stan för då är maken ledig. Men han vill liksom jag kanske bara ha en slapp dag och ta det lugnt för sedan jobbar han ju 8 dagar i sträck igen.

Måste också kolla efter en ny flecce-overall till lilleman. (Ingen som har en liggande i storlek 74 ??)Den han har nu är i storlek 68 och det kommer aldrig gå hela vintern, inte ens hela december är jag rädd :-) han är en stor kille min lilla prins. Äter som aldrig förr. Glupsk som bara den. Äter en hel portion gröt varje kväll nu och han kan inte få nog. Ska snart börja med lite andra smaskisar också. Men livsmedelsverket ändrade ju sina rekommendationer från 4 mån till 6 för någon vecka sedan så vi skyndar långsamt.

Ska bara njuta av dagen!




1 kommentar:

  1. Njut av din mysiga onsdag!

    De växer fort de små (och stora)!
    Hoppas att du får tag i en ny overall.

    SvaraRadera