söndag 22 februari 2009

68 och STOPP

Jag nådde mitt delmål på 68 och sedan har det varit stopp! Andra veckan då ingenting har hänt! Jag kommer inte förbi 68 så det känns tungt att nå 65 just nu...
Ska det vara så svårt att gå ner 3 kg?! Någon som vet vad jag ska göra för att komma för bi min 68 tröskel?!

Kanske börjat bygga muskler i kroppen som gör att jag inte går ner?!

Ok, så länge jag inte börjar gå upp igen, nu kör vi på med en ny vecka har ju trots allt Mars, april maj på mig att gå ner de sista tre kilona så det borde ju hinnas eller hur?! :-)

Idag har vi varit i pulkabacken och snart ska jag på bodytoning!

Kämpa på i veckan som kommer!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det släpper snart!! Håller tummar å tår :) Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Börja ät något annat ett tag. Eller varför inte äggdeffa, som blivit så poppis!? Ofta har kroppen vant sig vid den kost man äter å den motion man utövar, och behöver något nytt för att komma igång igen. Lättare att säga än att leva efter ;)

    Kram!

    SvaraRadera