tisdag 17 februari 2009

Träning bak och biffar!



Idag har jag hunnit med att träna körde lite löpband 20 min, crosstrainer 10 min samt 55 min arobic dans.

När jag kom hem bakade jag två härliga limpor med russin, valnötter och aprikoser ska snart unna mig två härliga smörgåsar och en kopp te.


Sedan test lagade jag ajvar biffar, skall avnjutas i mat lådan i morgon och några gånger framöver!

Härligt med lite nya recept! Är fullkomligt fixerad vid nya härliga recept nu! Vill prova allt, fixerad vid måltiderna eller? Denna vecka ska det bli intressant och se om jag går ner, känns som jag bara står still och trampar, vad gör jag för fel, tips någon, jag tränar och äter GI med undantag från frukt och någon smörgås...

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Vad är ajvarbiffar? Är det någon kryddning? Berätta! Var det gott? Kram

    SvaraRadera
  2. Ajvar är en slags blandning som är uppbyggt på mestandels paprika.Köps i glasburk färdig. Kan användas som sås/dip väldigt gott till grillat. Detta blandades i köttfärsen tillsammans med basilika salt och peppar, blev jätte goda och kryddiga!

    SvaraRadera