torsdag 5 februari 2009

ingen bra vecka...

har inte alls haft någon bra vecka måndagen var ok men sedan har jag inte alls levt som jag borde, har ätit alldeles för mycket på kvällarna, har haft möten på jobbet och en massa att göra och det har bidragit till att jag haft svårt att förhålla mig rätt till maten...

Träningen har också blivet lidande men i kväll ska jag till gymet en stund, tror dock inte att jag kommer att nå mina 68 kilo denna vecka,men det är ju långt kvar till sommaren!!!

Kommer att kämpa på mot 65 så småningom det är ju inte jätte långt borta i alla fall!

Hoppas att ni andra haft bättre veckor!

2 kommentarer:

  1. Du har inte alls långt kvar! Skynda långsamt du!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. 3 kilo på 5 månader klarar du lätt! =) Så du behöver inte ha så bråttom. //Malin

    SvaraRadera