lördag 7 februari 2009

Dags för muffins!

Så var det lördag igen! Tänk vad veckorna går fort. Idag ska jag baka lite goda muffins (Choklad) till barnen och deras kompisar , de måste ju ha något smaskigt till fikat nu på fm.
Maken är borta idag igen och jobbar på annat håll kanske kommer hem till kvällen och då får vi väl bänka oss framför tv:n och se på melodifestivalen tillsammans!

Idag har jag tänkt att prova på spenat soppa med ägg. Är sugen på soppa nu.

Fler goda GI soppor efterlyses!


Jag vet att jag har gott om tid på mig att gå ner mina kilon, men jag vill ändå se att det gått neråt, men vem vet jag kanske har lyckats gå ner något gram denna vecka återstår att se i morgon då jag skall ställa mig på vågen igen.

Tänk att jag faktiskt vägen under 70 och kanske snart 68! Känns riktigt bra att tänka på!

Nu ska jag gå ner och slänga ihop mina chokladmuffins! ittar in hos er sedan och kollar hur ni har det!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar