torsdag 12 februari 2009

Veckan går mot sitt slut!

Snart har ännu en vecka gått, inte klokt vad tiden går fort, inte länge sedan vi väntade på tomten ju...och nu r det snart alla hjärtansdag!

under veckan som gått har jag försökt tänka ut något bra att ge tjejerna (en 6åring och en som snart fyller 5) har inte kommit på något bra..Någon som har ett snabbt tips om något som jag kan införskaffa i morgon efter jobbet?!

Förkylningen kommen det blev inte så farligt tränade i alla fall och visst kändes det i kroppen att man inte hade samma kraft igår tog jag det lugnt men i kväll kör jag på igen!

Veckan som gått tycker jag varit en ganska bra vecka då det gäller kost och träning, bra nyttig mat och många pass på gymet, får väl se om det lönar sig på söndag när jag hoppar upp på vågen.

Nu ska jag sätta mig och göra lite dokumentationer men bara så ni ett först skall ni alla få ett besök på era blogar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar