torsdag 21 maj 2009

100 inlägg! Jobb och ullared!!! :-)

Tänk 100 inlägg, vad har jag babblat om egentligen?

Idag har jag jobbat, har fixat en masa pappersarbete satt framför dator mellan 7.30-14 så nu tar jag ledigt. Skulle egentligen jobbat i morgon men då åker jag till Gekås i Ullared istället! Nu ska här shoppas kläder som passar, allt börjar bli stort nu, alldeles för stort så den här gången ska det shoppas till mamman själv, men det kommer nog att slinka ner lite till tjejerna också skulle jag tro:-)

Barnen åkte till farmor igår och vi åker direkt till stugan till dem efter shoppingen så jag rappoterar och visar mina fynd under söndagkvällen skullle jag tro. Nu ska jag läsa igenom lite av det jag gjort idag och sedan sja jag ta en promenad innnajag ska packa och åka till mamma som förövrigt är mitt Ullaredssällskap. ( Mannen och mammas sambo ska clså med så det blir full bil!)

Trevlig helg på er!!

1 kommentar: