lördag 9 maj 2009

Tjejdag igen!

Idag och i morgon är det dags för tjejdagen igen! Dessa tjej helger infaller ju ca var 6-8 vecka då maken jobbar helg. Idag ska vi tjejer i familjen gå på MEDLEY Dagen

Medleydagen

Datum: 2009-05-09
Idag anordnar vi Medleydagen i Linköpings sim- och sporthall – en heldag full av aktiviteter för hela familjen som är kostnadsfri för alla medlemmar.

Aktiviteter i Sporthallen
11.00-12.00 Funky Kidz uppvisning
12.00-13.00 Familjegympa (utlottning av ett multikort)
13.00-13.15 Instruktörsuppvisning
14.30-14.45 Instruktörsuppvisning

Aktiviteter i Simhallen
15.00-16.00 Familjevattengympa (utlottning av ett multikort)

Minigolf
KFUM sänsongsöppnar minigolfbanan och erbjuder gratis spel för alla besökare mellan 11-16.

Under dagen
• Specialpris vid anmälan till höstterminens Funky Kidz
• Godisregn
• Tipspromenad
• Glass till alla barn
• Tävlingar för barn i samarbete med KFUM
• Testa vårt barngym
• Teckningstävling

Välkommen!

Tjejerna år så förväntansfulla!!! De har pratat om familjegympan hela morgonen!
Efter aktiviteterna ska vi fortsätta ut på stan, det är drakbåtstävling på stångån, och en annan massa jippon på stan, verkligen lämplig helg för tjej dagen, barnen ska få äta på mc donalds och jag ska avnjuta en skogsbärs shake...

Nu ska jag förbereda alla väskor inför gympan! Synd att jag inte kan lägga ut några bilder här på bloggen då vår dator strular men nu är min nya dator på väg så kanske kommed bloggen att bli lite roligare igen om någon vecka!

Ha en trevlig lördag och återkom gärna under kvällen så ska jag berätta med om vår dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar