söndag 10 maj 2009

Härliga söndag!

Idag har jag fart runt som en skållad råtta och hämta och lämnat barn hos kompisar. Nu har lugnet lagt sig och lill tjejen och jag har precis rullad chokladbollar som snart ska avnjutas i solen, själv ska jag smaska på lite färsk annanas. Först ska jag ta en liten promenad med hunden. Hoppas verkligen på att få gå en längre sväng sdan när maken kommit hem.

Nya söndags underhållningen för barnen är Wipout, inte mitt älsklimgsprogram precis men de tycker att det är så kul och vad gör maninte för sina små sessor? Härlig avslutning på dagen innan de ska sussa skönt i sina sängar.

I morgon är maken ledigoch jag ska jobba hela långa dagen börjar 6 och kommer inte hem förän ca 21.30, helt absurt lång dag som beror på att vi ska kvalitetsredovisa efter jobbet!!!

Jag hoppas på att min tvättstuga ska bli klar i morgoon tror att maken lägger sista handen vid den i morgon! Ska bli kul att få inreda den i veckan. Andra spännande saker i veckan är ju att min dator förhoppningsvis kommer att anlända och då ska det bli förändring här i bloggen!!!!

Tyvärr strular kameran nu också, kan intestarta den tror att batteriet gjort sitt, stod på ladning hela dgaen igår utan resultat, kanske blir en ny kamer också, någon som i så fall har ett tips på en bra kamera som tar klara fina bilder????

1 kommentar:

  1. Jag rekommenderar en Canon Ixus, är jättenöjd med min. Jag tror min heter 80, den är blå i alla fall. Innan hade jag en som hette något på 70 tror jag. Jättenöjd med båda, och inte är de så dyra heller.

    Kram

    SvaraRadera