torsdag 7 maj 2009

akut läge och ensam kväll

Idag har jag varit på förta hjälpen utbildning, var tydligen tre år sedan sist så det var dags igen, alltid bra att förnya sina kunskaper, det hinner ju förändras hela tiden. Nu har jag i alla fall hjärtkompressioner och inblåsningar så det räcker för en stund.
Direkt efter kusrsen så tog jag en tur i alla fina inredningsbutiker, önskar verkligen att jag hade pengar när jag går där det finns så otroligt mycket fint man skulle vilja ha!!! Efter shoppingrundan åkte jag ner till gymet och körde stepkondition och nu sitter jag här ny duchad och ska nnu gå och sätta mig i soffan och njuta av lugnet, barnen och maken är borta , de åkte till farfar idag på morgonen och väntas inte hem förän i morgon kväll. Undrar om det finns något att titta på på torsdagar, jag brukar ju träna 19.30 i normala fall så jag vet inget om tv torsdagen, risken är väl i och för sig stor att jag somanar ganska omgående då jag inte sov med än 4 timmar i natt,fastnade framför datorn sent igår, skulle bara kola en grej innna jag somna och så var jag fast, tillråga på allt så började jag ju 6 i dag på morgonen så jag var ganska trött när klockan ringde...

2 kommentarer:

  1. Torsdagar är det ju massor på TV, bland annat favoriten Criminal Minds. Kollar du inte på det?

    Ont om pengar har jag gott om, så jag drömmer liksom du om massa saker... En vacker dag kanske man har råd??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, jag brukar ju som sagt träna sent på torsdagarna så jag hinner inte se på tv!

    SvaraRadera