torsdag 18 juni 2009

Dags att förbereeda...

midsommarfirandet!

Kan inte riktigt fatta att det är midsommar igen tiden går så otroligt fort...hinner inte riktigt med!

Ska städa huset nu och sedan ska jag avsluta kvällen med att träna ska bli skönt. Kommer nog att bli en tidig kväll då jag känner mig trött.

Har fått hem min nya kamera nu så nu ska midsommarafton dokumenteras så att ni alla får ta del av vår dag. Regnet fullkomligt öser ner här i Linköping hoppas verkligen på att det klarnar upp lite inför morgondagen man har inget stort hopp. Hoppas att någon får bättre väder än vi i alla fall. Hörde att norra Sverige skulle ha finaste midsommarvädret, kanske skulle dra dit?

städningen väntar men jag vill inte....

1 kommentar:

  1. Ja tänk att det blev lite sol till slut i alla fall i Östergötland. Trevlig midsommar.
    //Cornelia

    SvaraRadera