torsdag 11 juni 2009

Härlig känsla av nostalgi...

Idag har det varit en stor dag jag har varit på min äldsta dotters alra första skolavslutning! Inte klokt vad tiden går, tycker det var igåt jag pratade med henne om att det sanrt var dags att börja skolan och nu har hon sluatat förskoleklassen! Vart tar tiden vägen jag har ju två stora barn nu! det var en så härlig känsla att uppleva skolavslutningen och den härliga sommarlovskänslan igen! Önskar faktiskt att jag var barn/yngre igen och fick vara med och stå där finklädd i kyrkan tillsammans med alla kompisar full av förväntan inför sommarlovet.
Allt var så fint och de sjöng fantastiskt kan inte minnas att vi lät så vackert på min tid...
Jag har ledigt hela dagen idag och i morgon så nu ska vi ha ett litet minisommarlov tillsammans jag och barnen hade jag tänkt, men stora dottern försvann iväg direkt när vi kom hem har varit hemma och ätit och sedan gått igen...inte alls enligt mina planer..men det är ju kul att hon har kompisar:-)
Vädret är ju så där men man får vara glad att det är uppehåll.
Då det gäller vikten så har jag bestämmt mig för att köra en liten pulver avslutning på denna vecka. Jag har inte haft tid att träna på veckor då det varit så mycket i Maj och juni så nu ska jag pulvra torsdag.söndag har ätit frukost och förmiddagsmellis och resten blir pulver...Måste få en ny rivstart känner jag ska aldrig mer passera 65,0!!!
Ha en trvlig torsdag därute och njut av de härliga skolavslutningstiderna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar