måndag 15 juni 2009

Grekland; Kreta men sen då???

Imorgon ska maken och jag boka en Kreta resa för familjen i sommar men gud vad vi velar....
Ska vi ta ett vanligt enkelt hotell utan måltider eller ska vi slå till med all included????

Vore ju skönt att få allt serverat när man är på semester, men det skilljer ändå 5000:- Är det värt så mycket? Förmodligen men vi kommer ju inte att "utnyttja" ölvin och drinkarna som man får i priset för vi har ju med barnen så på en fronten blir det ju lungt, kanske något glas men inte mer, gör vi bort os om vi tar AI???

Hur mycket gör man av med under en vecka på frukost,lunch, fika, snacks, glass ,dricka...

I morgon måste jag veta....

Lutar åt Rethymno, hotell Mare någon som varit där????

Allt snurrar i mitt huvud....

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra,
    Har lämnat kommentar inne på min blogg nu ang Rethymno Mare vs Triton.
    Hoppas svaret kan hjälpa. Soliga hälsningar från Kreta

    SvaraRadera
  2. Jag har varit i Rethymnon 2 ggr och det var perfekt. Inte så exploaterat ännu heller.

    SvaraRadera