måndag 22 juni 2009

Så härligt!!!!

Strålande sol och härlig värme så skönt! Låt detta väder stanna nu ett tag så man kan få lite härliga sommar känslor. Slutade tidigt idag och skyndade hem till solstolen för en ritigt lat härlig eftermiddag!
Nu sitter jag och slö tittar på Lotta på Liseberg vet inte vad jag tycker om detta med att ha allsång två kvällar i rad, det tar ju liksom udden av den annars (ibland ) trevliga allså
ngen från skansen. Tror inte att jag gillar detta faktiskt tacka vet jag den gammla vanliga allsången från Skansen...
midsommarhelgen var över förväntan vbra väder, bästa på länge faktiskt! Trevligt sällskap glada barn och gott att äta.

2 kommentarer:

  1. Avis jag blev över att du slutade tidigt.. Själv slutade jag halv 5 som vanligt. Men sen fick jag mig en skön promenad till Elgiganten och Apoteket, och en liten stund på altanen innan solens frånvaro gjorde att det blev för kallt. Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Mysigt låter det i alla fall! Men jag tror jag håller på den riktiga Allsången. Inget fel i att Liseberg vill ha folk till sina attraktioner, men att tv-sända en kopia...nja det vet i hundan om det är bra.

    Ha en skön dag i dag!

    Kramar

    SvaraRadera