söndag 7 juni 2009

Helg med besök och utflykter!

Ihelgen har jag haft besök av min kära pappa han ringde i lördags morse och frågade om han fick komma och självklart fick han det!
Barnen blev så glada över att se morfar igen, bor ju ca 20 mil från varandra så ibland kan det bli långt mellan gångerna.
Innna han tjejerna och jag bland annat ut på en promenad med Tindra. När vi gått en liten bit såg vi en barncykelstol slängd i en buske, misstänkt lik den jag har tänkte jag, tittade och visst var det min! Gick tilbaka hem för att upptäcka att min gammla cykel blivet stulen kvar fanns bara ett avklippt lås...

Fick ju en ny cykel för 1 vecka sedan men ändå, skulle ju haft den gamla i syugan i sommar så jag och döttrarna kunde cykla på utflykt! Blev så sur!!!

När pappa kom så åkte vi ut till valla där finns djur och en stor lekpark. På kvällen åt vi taco innan vi såg Sverige förlora mot danmark. Idag har vi varit i stan och besökt trädgårdsföreningen där fikade vi och hade trevligt!
Tänkte dela med mig av lite bilder men lyckas bara infoga en sedan fungerar det inte mer, feler som haft problem här på blogger?








Nu ska jag läsa lite och bara njuta av ledigheten!




















2 kommentarer:

  1. Fy vad trist med den stulna cykeln :( Kul med besök från morfar iaf, det kan jag tänka uppskattades! Mina tjejer kan lura morfar till vad som helst genom att blinka lite med ögonen hehe.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt med cykeln, tur att du hittade barnstolen i alla fall! Mina syskonbarn är väldigt glada nu för mormor/morfar resp farmor/farfar är äntligen hemma igen från Grekland, där de har sin båt. De har inte varit borta så länge denna gången, de åkte i slutet av mars, men ändå. Kram

    SvaraRadera